sobota 22. júla 2017

Do vody

P a u l a    H a w k i n s 



Počet strán:330                                                                                                                                   Väzba: pevná s prebalom                                                                                                           Vydavateľstvo: slovart                                                                                                                           Žáner: Triler                                                                                                           
Anotácia: Julia, to som ja. Zavolaj mi, je to dôležité.                                                                                           Niekoľko dní pred smrťou Nel Abbotová zatelefonovala svojej sestre. Jules jej ako vždy nezdvihla.                                                                                                                                                                  Teraz je Nel mŕtva. Všetci sú presvedčení, že spáchala samovraždu a utopila sa v rieke. Jules sa teda musí znova vrátiť na miesto, kde vyrastala, hoci sa zaprisahala, že tam už nevkročí.                      Návrat do Beckfordu v nej rozjatrí staré rany a čoraz väčšmi si je istá, že jej sestra si na život nesiahla sama.                                                                                                                                                       Na dne rieky sa nájde telo slobodnej matky. V to isté leto tam stretol rovnaký osud aj mladé dospievajúce dievča. No nie sú to prvé ženy, ktoré v malom mestečku Beckford zmizli v temných vodách, a ich smrť rozčerí nielen hladinu rieky, ale aj pokojný život tamojších obyvateľov. Na svetlo sa začnú vyplavovať dlho zamlčiavané tajomstvá.

Hneď na začiatok poviem v tejto knihe sa mi nepáčilo tak veľa vecí... Prvá kniha od Hawkins Dievča vo vlaku bola oveľa lepšia aspoň podľa mňa. V tejto knihe tak ako v každej asi po polovici som skúsila odhadnúť kto bol vrahom, no skutočný vrah sa ukázal až takmer na poslednej strane. A tá osoba ktorá bola vrahom ma na plnej čiare prekvapila absolútne som to nečakala za žiadnych okolnosti. A teraz k veciam ktoré sa mi v knihe nepáčili samozrejme je ich oveľa viac.
Keď Nel a Julia mali asi 13 a 15/17 rokov ? Neviem presne koľko tam bolo spomenuté. Nelin priateľ znásilnil Juliu.. AKOŽE ČOŽE??? To vážne Julia mala trinásť rokov a ju znásilni priateľ jej staršej sestry? To naozaj ? No dobre pozastavila som sa nadtým ale dobre no neriešila som to nejak.
S predošlou situáciou súvisí aj táto ´´vracanie sa do minulosti´´ často krát sa tu teda hlavne na začiatku knihy vracalo do minulosti čo bolo také no neviem ale mňa to dosť mýlilo, a taktiež na začiatku tu bolo veľa postáv a niekedy som nevedela kto je kto.
V časti keď sa vracal príbeh do minulosti bolo opísané ako sa Julii vysmievali, že je tučná. PREČO??? PREČOOOO????? Prečo sa jej smiali za tak primitívnu vec?? Veď každý môže byť aký chce prečo sa smejú dievčaťu, že je tučná ? Veď to je tak absurdne ....
Učiteľ sa zaľúbil do svojej žiačky Katie a chodili spolu... ČOOOOO? UČITEĽ DO ŽIAČKY?? Katie patrila k ženám,ktoré v jeden rok spáchali samovraždu tak, že skočili do rieky... Hádajte prečo to spravila ? Samozrejme pre učiteľa aby chránila jeho povesť. Bože Katie keby si bola reálna osoba asi by som ťa poriadne prefackala a toho učiteľa taktiež.
Tak toto bolo také krátke zhrnutie veci ktoré sa mi nepáčili a veci ktoré sa mi páčili? Bohužiaľ z tejto knihy si mi nepáčilo NIČ!.... No ale je tu jedná vec ktorá ma prekvapila aby som nebola zase veľmi zlá k tejto knihe ako som už vyššie písala prekvapila ma osoba, ktorá bola vrahom lebo to ani vôbec žiadne svetlo podozrenia na tú osobu nepadlo a nakoniec z tej osoby bol 2-násobný vrah. :O fuuh.
 
Tejto knihe by som dala 2* z 5*.


Nessi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára